Asset Publisher
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Miękinia, 09.11.2017 rok
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
– zaproszenie do składania ofert
- W celu udzielenia zamówienia publicznego w sposób oszczędny i celowy oraz z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz legalności i gospodarności na zadanie
Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
w dniu 26.10.2017 roku zaproszenie do składania ofert umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy informacyjnej w siedzibie Zamawiającego. Jednocześnie poinformowano o wszczęciu postępowania następujących Wykonawców:
- IT SERWIS JACEK NOWAK Żychlin (meil biuro@it-serwis24.eu)
- Konrad Sp.z.o.o. Konin (meil lukasz.pol@konrad.pl)
- SOBKOWIAK ANNA ENTER Leszno (meil a.adamski@proenter.eu)
- W terminie składania ofert, tj. do dnia 03.11.2017 roku wpłynęły następujące oferty :
LP |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena oferty brutto (zł) |
Nr oferty |
Uwagi |
1 |
ALLTECH Sp.J., |
87 985,61 zł |
27/35 |
Zastosowano odwrócony podatek VAT |
2 |
IT SERWIS Jacek Nowak |
87 792,16 zł |
27/36 |
Zastosowano odwrócony podatek VAT |
3 |
SOBKOWIAK ANNA ENTER |
97 259,10 zł |
27/37 |
Zastosowano odwrócony podatek VAT |
4 |
Konrad Sp.z.o.o. |
98 267,66 zł |
27/38 |
Zastosowano odwrócony podatek VAT |
We wszystkich ofertach w zestawieniach cen pozycje 1 i 2 (notebooki) objęte są przepisami o podatku od towarów i usług i prowadzą do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
- Badanie i ocena złożonych ofert. Wszystkie oferty zostały złożone w terminie i kompletne. Z uwagi na zastosowanie w ofertach w pozycjach 1 i 2 (dostawa notebooków) mechanizmu odwróconego obciążenia VAT (obowiązek podatkowy po stronie Zamawiającego) w celu ujednolicenia badania ofert pozycje te obliczano w cenie netto (bez VAT). W pozycjach 3 i 4 badanych ofert uwzględniono podatek VAT w wysokości 23%. Kryterium oceny i wyboru ofert była cena – 100%.
- Proponuje się wybór oferty najkorzystniejszej Nr 27/36 Wykonawcy IT SERWIS Jacek Nowak, Żychlin, Os. Słoneczne 102, 62-571 Stare Miasto
za cenę netto 84 781,00 zł, brutto 87 792,16 zł,
słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt dwa złote 16/100 groszy (bez podatku VAT pozycji 1 i 2 oferty, co do których obowiązek podatkowy leży po stronie Zamawiającego).
- Postępowanie unieważniono: nie dotyczy
- Realizacja zamówienia
nie wymaga* wymaga* zawarcia pisemnej umowy
Protokół zatwierdzam
Nadleśniczy
mgr inż. Waldemar Zaremba
Miękinia, 26.10.2017 rok
Zn.spr. SR.270.14.2017
Zaproszenie do składania ofert o zamówienie publiczne udzielone
na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Zamawiający: Nadleśnictwo Miękinia, ul. Sportowa 2, 55-330 Miękinia
zaprasza do złożenia oferty na :
- Przedmiot zamówienia:
Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
(nazwa zadania, cechy, ilość, jednostki miary)
- Termin realizacji zamówienia : 21 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż 15.12.2017 rok.
(określić czas realizacji zamówienia)
- Kryteria oceny i wyboru ofert: cena brutto – 100%
- Wartość ceny brutto obejmuje wszelkie opłaty należne Wykonawcy z tytułu wykonania umowy. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego na podstawie przepisów o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który Zamawiający miałby obowiązek odprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca informuje Zamawiającego (poz. 10 formularza ofertowego), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
- Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. posiadanie koncesji, uprawnień, zezwolenia, udzielenie gwarancji):
- 1. Udzielenie gwarancji na sprzęt typu notebook – 60 m-cy (gwarancja typu Basic Warranty – Onsite i Data Protection - Keep Your Hard Drive)
- 2. Udzielenie gwarancji na drukarki – 36 m-cy
- 3. Udzielenie gwarancji na pozostałe akcesoria – 12 m-cy
- Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim, zgodnie ze wzorem załącznika nr 1, w formie pisemnej, z uwzględnieniem kosztów dostawy do siedziby Zamawiającego, podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Dostawcy na zewnątrz, z podaniem nazwy i adresu Zamawiającego oraz adnotacji:
„Oferta na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem”
- Miejsce i termin złożenia ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 03.11.2017 roku, do godziny 10.00 w sekretariacie Zamawiającego przy ul. Sportowej 2 osobiście, faksem, pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
- Dostawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma zawiadomienie na piśmie.
- Do kontaktów w przedmiotowej sprawie wyznacza się pracownika merytorycznego w osobie: Bartłomiej Maryniak – Sekretarz Nadleśnictwa.
Nadleśniczy
mgr inż. Waldemar Zaremba